محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کیست؟

محسن منصوری، معاون اجرایی دولت سیزدهم، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی شد و برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی از دولت مرخصی گرفت.

اما محسن منصوری کیست؟

 

محسن منصوری کیست؟

محسن منصوری در خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در ورامین متولد شده است. مقطع کارشناسی را در رشته مکانیک و گرایش ساخت و تولید در دانشگاه شهید رجایی تهران، و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه تهران سپری کرده است.

فعالیت‌ها

محسن منصوری کیست؟

او در دوره دانشجویی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان بود، در ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، و حوزه وزارتی آموزش و پرورش نیز فعالیت داشته است.

منصوری در فاصله سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ و در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به مدت ۴ سال فرماندار تهران بود، و یک بار به عنوان فرماندار نمونه برگزیده شد.

محسن منصوری کیست؟

از دیگر سوابق او می توان به عضویت در شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاونت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعاملی و نائب رئیسی هیات مدیره بنیاد علوی اشاره کرد.

محسن منصوری همچنین مدیرعامل و عضو موسس و هیات مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی بوده و به عنوان مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین و مشاور استاندار تهران فعالیت داشته است.

منصوری و رئیسی

محسن منصوری کیست؟

منصوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ معاون هماهنگ کننده ستاد انتخاباتی و نماینده رئیسی در ستاد انتخابات وزارت کشور بود که به پیروزی حسن روحانی انجامید.

همزمان با تشکیل دولت رئیسی، نام منصوری برای سمت‌های مختلفی از جمله وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و همچنین میراث فرهنگی و گردشگری مطرح شده بود اما سرانجام در تاریخ ۱۸ مهر ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان استاندار تهران منصوب شد.

معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری

محسن منصوری کیست؟

منصوری در ۱۰ آبان ۱۴۰۱ از سوی سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان هفتمین معاون اجرایی رئیس‌جمهور و یازدهمین سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

منبع: روزیاتو
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه