تحلیل بازی پرسپولیس - مس رفسنجان

حمله با تمام قوا؛ اوسمار اینگونه قهرمان شد

پرسپولیس در دقایق انتهایی بازی با مس رفسنجان به سیم آخر زد و شاهد حملات همه جانبه این تیم بودیم.

پرسپولیس  در هفته پایانی لیگ برتر برابر مس رفسنجان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد. سرخ‌ها با برتری در این دیدار موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند تا برای دومین فصل متوالی، جام قرمز باقی بماند.

سرخ‌ها در نیمه اول دیدار با مس رفسنجان دچار مشکل شدند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. محرم نویدکیا در نیمه اول دفاع را از زمین پرسپولیس آغاز کرده بود و همین موضوع باعث شد بازی‌سازی سرخ‌ها به مشکل بخورد و نتوانند موقعیت جدی را روی دروازه حامد لک ایجاد کنند، موضوعی که اگر در نیمه دوم هم ادامه پیدا می‌کرد، قطعا شاهد چنین نتیجه‌ای نبودیم. مس رفسنجان هم در بیشتر دقایق بازی رو به فوتبال بحرینی آورده بود و شاهد مصدومیت‌های متعدد و وقت‌کشی بازیکنان این تیم بودیم که ریتم بازی پرسپولیس را کاملا خراب می‌کرد.

در نیمه دوم، تعویض‌های اوسمار ورق را برگرداند. نرخ امید گل پرسپولیس در نیمه دوم تکانی اساسی خورد و در پایان عدد 1.95 جلوی نام این تیم ثبت شد. اوسمار ویرا به خوبی متوجه شد باید چه تغییراتی در ترکیب پرسپولیس صورت بگیرد، وحید امیری عقب‌تر از سایر عناصر تهاجمی پرسپولیس به همراه سروش رفیعی توپ پخش می‌کرد و پاس‌گل قهرمانی هم نیز از سوی او ارسال شد. از طرفی توپ‌های سوم هم برای بازیکنان پرسپولیس بود و اجازه حمله به مس رفسنجان داده نمی‌شد تا فشار روی دروازه این تیم حفظ شود. اوسمار با همین تغییرات جزیی موفق شد فشار را روی تیم محرم نویدکیا نگه دارد و درنهایت گیورگی گولسیانی در نقش یک قهرمان حاضر شد و با گل خود، پرسپولیس را به قهرمانی رساند.

منبع: طرفداری
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه