راز آمبولانس مخفی در کاروان نتانیاهو/ بی بی رو به موت است؟

وب‌سایت اسرائیلی «والا نیوز» فاش کرد که یک خودروی فوریت‌های پزشکی (آمبولانس) که به شکل یک کامیون غیرنظامی در آمده، در ماه‌های اخیر، کاروان نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو را همراهی می‌ کرده و در پشت خودروی حامل نتانیاهو در حال رانندگی بوده است.

اخبار متعددی در رابطه با سلامتی بنیامین نتانیاهو منتشر شده و می شود. این اخبار در رسانه های مشهور اسرائیلی نیز بازتاب یافته اند.

برخی رسانه های عبری از وخیم بودن حال نخست وزیر اسرائیل نوشته و برخی دیگر از آمبولانسی نوشته اند که راز سلامتی یا بیماری بنیامین نتانیاهو را فاش می کند. در این گزارش قصد داریم به شایعات مربوط به این موضوع بپردازیم.

راز آمبولانس مخفی در کاروان نتانیاهو

وب‌سایت اسرائیلی «والا نیوز» روز پنجشنبه فاش کرد که یک خودروی فوریت‌های پزشکی (آمبولانس) که به شکل یک کامیون غیرنظامی در آمده، در ماه‌های اخیر، کاروان نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو را همراهی می‌ کرده و در پشت خودروی حامل نتانیاهو در حال رانندگی بوده است.

مقامات دفتر نخست وزیری اسرائیل می گویند که این یک اقدام امنیتی در هنگام جابجایی و حرکت در "مسافت های طولانی" است. این در حالی است که وب سایت والا نیوز اسنادی را پیدا کرده که نشان می‌ دهد این ادعا درست نیست.

والا نیوز گزارش داده که اسنادی از چند ماه گذشته در اختیار دارد که نشان می‌ دهد آمبولانس کاروان نتانیاهو در حیفا، تل‌آویو و اورشلیم همواره با بیمارستان های نزدیک در ارتباطند. این نشان می دهد که حال نتانیاهو زیاد مساعد نیست و همراهی آمبولانس نه برای شرایط اضطراری بلکه برای وضعیت جسمی نامساعد نخست وزیر اسرائیل است

همچنین، پایگاه خبری جروزالم پست  ادعای والا نیوز را تایید کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده توسط نشریه اسرائیلی جروزالم پست، در ماه‌های اخیر، یک آمبولانس مخفی به کاروان امنیتی نخست‌وزیر اسرائیل اضافه شده است‌. این وب‌سایت به نقل از دو منبع موثق و نزدیک به نتانیاهو نوشته که خودروی فوریت‌های پزشکی پس از سکته قلبی نخست‌وزیر اسرائیل که در تابستان گذشته رخ داد به کاروان نتانیاهو ملحق شد و از آن زمان تاکنون از نزدیک کاروان او را همراهی می‌کند.

همچنین بر اساس گزارش الجزیره، مقامات دفتر نخست وزیری به چند خبرنگار اسرائیلی گفته اند که اخبار مربوط به آمبولانس درست است. با این حال، این افراد مدعی شدند که حال نتانیاهو خوب است و ارسال آمبولانس صرفا یک اقدام امنیتی برای همراهی نخست وزیر اسرائیل در هنگام جابه جایی های سخت و سفرهای طولانی مدت است.

با این حال، والا نیوز گزارش داده که اسنادی از چند ماه گذشته در اختیار دارد که نشان می‌ دهد آمبولانس کاروان نتانیاهو در حیفا، تل‌آویو و اورشلیم همواره با بیمارستان های نزدیک در ارتباطند. این نشان می دهد که حال نتانیاهو زیاد مساعد نیست و همراهی آمبولانس نه برای شرایط اضطراری بلکه برای وضعیت جسمی نامساعد نخست وزیر اسرائیل است.

والا نیوز می نویسد؛ گفتگو با چندین منبع اطلاعاتی که در سال های اخیر در دفتر نخست وزیری نتانیاهو، نفتالی بنت و یائیر لاپید کار می کردند، نشان می دهد که در گذشته خودروی اضطراری تنها در موارد بسیار استثنایی مورد استفاده قرار می گرفت و جزء ضروری کاروان حامل نخست وزیر اسرائیل نبوده است. اما همراهی دائمی آمبولانس با کاروان نتانیاهو در چند ماه اخیر نشان می دهد که نتانیاهو وضعیت خوبی ندارد. او سال گذشته تحت دو عمل جراحی قرار گرفته و در ابتدای ماه جاری نیز برای انجام عمل فتق به مرکز پزشکی دانشگاه هداسا در عین کارم منتقل شد. همچنین، در جولای گذشته، نتانیاهو دچار حمله قلبی شد و دو بار در مرکز پزشکی شبا در تل هاشومر بستری شد. اینها همه نشان می دهند که وضعیت جسمانی نتانیاهو مساعد نیست. 

 

منبع: خبر فوری
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه