کانادا برای جذب پزشکان، پرستاران و اعضای کادر درمان به آنها پاداش میدهد!

پاداش دولت کانادا به اعضای کادر درمان برای جذب آنها

کشور کانادا به دنبال جذب نیروی ماهر به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است. چندین استان کانادا با دادن پاداش های مالی قصد دارند پزشکان متخصص و پرستاران ماهر را جذب نمایند. بغیر از این پاداش ها، کانادا مسیر اقامت دائم پزشکان در کانادا و کادر درمان را بسیار ساده تر از پیش کرده است. بویژه بر اساس برنامه اقامتی جدید استان آنتاریو برای پزشکان، آنها میتوانند از طریق برنامه اکسپرس انتری کانادا با کمترین امتیاز برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

لیست 4 استان در کانادا که به پزشکان و پرستاران و سایر اعضای کادر درمان به همراه شرایط پادش و مبالغ آنها در ادامه به تفصیل بیان شده اند.

بروزترین قوانین مهاجرت به کانادا در www.SmiletoCanada.com مشاهده نمایید.

پاداش استان ساسکاچوان به کادر درمان در کانادا

استان ساسکاچوان برنامه های پاداش متنوعی برای اعضای کادر درمان و بویژه دانشجویان این صنعت در نظر دارد. یکی از جذابترین این پاداش ها، مبلغ 20,000 دلار تخفیف شهریه برای فارق التحصیلان واجد شرایط که در این استان زندگی میکنند.

این پاداش، برنامه حفظ فارغ التحصیلان (Graduate Retention Program) یا برنامه GRP ساسکاچوان نام دارد.

تنها افردای که شرایط زیر را داشته باشند میتوانند از این پاداش ویژه استفاده نمایند:

  • متقاضی باید در ساسکاچوان زندگی کند و اظهارنامه مالیات بردرآمد داشته باشد.
  • فارغ التحصیل یک دانشگاه مورد تایید باشد. برنامه تحصیلی درصورتی مورد قبول است که حداقل معادل با 6 ماه تحصیل تمام وقت در یک دانشگاه معتبر باشد و در پایان دوره به فرد دیپلم یا لیسانس اهدا شده باشد.
  • نباید در زمان درخواست GRP بیشتر از 7 سال از فارغ التحصیلی متقاضی گذشته باشد.

برای دریافت جزئیات بیشتر درباره برنامه GRP استان ساسکاچوان از وکلای رسمی مهاجرت تیم SMILE to Canada مشاوره اختصاصی دریافت نمایید.

پاداش استان مانیتوبا به کادر درمان در کانادا

استان مانیتوبا بدنبال جذب 2,000 نفر کادر درمان به سیستم سلامت خود در نوامبر 2022 بسته های پاداشی مختلفی تحت برنامه اقدام منابع انسانی سلامت مانیتوبا (Health Human Resource Action Plan) معرفی کرده است.در ادامه 2 مورد از این پاداش را میبینیم:

  1. پاداش تندرستی:

واریز مبلغ 500 دلار به حساب سلامت کارکنان تمام وقت و 250 دلار برای کارکنان پاره وقت می باشد. این مبلغ علاوه بر سایر کمک هزینه ها می باشد.

طبق بیانیه استان مانیتوبا، مقدار مشخصی پاداش به عنوان کمک هزینه درمان و سلامت تحت عنوان مخارج سلامت (HSA) به حساب تمام کارکنان دولتی و واجد شرایط این استان واریز میشود.

  1. اضافه کاری در آخرهفته:

براساس این پاداش، کارکنان اجازه کار در آخر هفته را نیز دارند و مبلغ اضافه کاری 8 دلار میگیرند. براساس اعلام دولت مانیتوبا استفاده از این پاداش تا زمان توافق جمعی در آینده بلامانع است.

موارد ذکر شده تنها 2 مورد از 10 مورد پاداش مانیتوبا برای اعضای کادر درمان است.

پاداش استان نیوفاندلند و لابرادور به کادر درمان در کانادا

کارکنان کادر درمان و سلامت میتوانند از استان نیوفاندلند و لابرادور پاداش های ویژهدای را برای کار کردن در آنجا بدست بیاورند.

یکی از این پاداش های ، Come Home ، نام دارد و به افرادی تعلق میگیرد که دوران تحصیل و رزیدنتی خود را در نیوفاندلند و لابرادور گذرانده باشند یا در گذشته بعنوان پزشک در آنجا فعالیت می کردند.

همچنین اگر افرادی که سابقه کار در این استان را داشته باشند و بخواهند مجددا به آنجا بازگردند و در حوزه سلامت حداقل به مدت 3 الی 5 سال مشغول به فعالیت شوند، پاداش دریافت میکنند:

  • تخصیص 100,000 دلار به پزشکان تحت توافق بازگشت به خدمت
  • تخصیص 60,000 دلار به پرستاران حرفه ای تحت توافق بازگشت به خدمت
  • تخصیص 50,000 دلار به پرستاران، داروسازان بالینی، پیراپزشکان مراقبت های اولیه

پاداش جزیره پرینس ادوارد به کادر درمان در کانادا

پاداشی تحت عنوان "جذب نیروی حرفه ای و متحد در حوزه سلامت" (Allied Health Professional Recruitment Incentive) توسط دولت جزیره پرینس ادوارد تصویب شده است که به 11 تا از ماغل کادر درمان تعلق میگیرد.

براساس این پاداش، کارکنان واجد شرایط میتوانند تا 10,000 دلار بعنوان کمک هزینه دریافت نمایند.

لیست مشاغل کادر درمان برای این پاداش در زیر آورده شده است:

  1. داروساز
  2. سونوگرافیست
  3. فیزیوتراپیست
  4. مددکار اجتماعی
  5. درمانگر تنفسی
  6. درمانگر شغلی
  7. تکنسین داروخانه
  8. تکنولوژیست MRI
  9. متخصص بهداشت دهان
  10. تکنولوژیست پرتودرمانی (MRTs)
  11. تکنولوژیست آزمایشگاه پزشکی (MLTs)

تنها افرادی که شرایط زیر را داشته باشند میتوانند از پاداشت بازگشت به خدمت جزیره پرنس ادوارد استفاده نمایند:

  • افراد شاغل در این 11 دسته باید تعهد بازگشت به خدمت معادل یکسال کار تمام وقت (جمعا 1,950 ساعت کار) در این منطقه را امضا کنند.
  • متقاضی نباید در گذشته این پاداش را دریافت کرده باشد.
  • در طول 2 سال گذشته چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی برای Health PEI کار نکرده باشد.
  • یک نیروی کار جدید برای فعالیت در جزیره پرنس ادوارد باشد.

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از برنامه های حمایتی کانادا برای جذب هرچه بیشتر افراد ماهر و متخصص در حوزه بهداشت و سلامت است. برای مشاهده جزییات بیشتر به وبسایت تخصصی مهاجرت SMILE to Canada مراجعه فرمایید.

 

ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه