چطور تم اینستاگرام رو مشکی کنیم

اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین شبکه اجتماعی جهان، همیشه سعی کرده تا در راستای نیاز کاربران خودش قدم بگذارد.

اگر شما نگاهی به نرم افزار و شبکه های اجتماعی مطرح جهانی بیندازید، متوجه میشوید که همه آنها قابلیت های متنوع نمایشی را در نرم افزار خودشان ایجاد کردند تا کاربران بر اساس سلیقه خودشان، یکی از آنها را اعمال کنند که اینستاگرام هم از این قائله عقب نماند.

ولی اینستاگرام یک قابلیت منحصربفردی به نام دارک مود یا حالت شب دارد که کمتر نرم افزاری از این ویژگی برخوردار است. برای همین در ادامه این پست قصد داریم تا ببینیم که چطور تم اینستاگرام رو مشکی کنیم.

نحوه فعال کردن تم مشکی در اینستاگرام

  • ابتدا وارد نرم افزار اینستاگرام شده و وارد بخش پروفایل خودتان شوید.
  • سپس از بخش بالا، بر روی علامت سه خط بزنید.
  • در مرحله بعدی بر روی Setting and Privacy بزنید.
  • سپس به دنبال گزینه Accessibility باشید و بر روی آن بزنید.
  • در صفحه بعدی بر روی Dark Mode بزنید.
  • حالا در مرحله بعدی، بر روی On ضربه بزنید تا حالت دارک مود برای شما، فعال شود.

چطور تم اینستاگرام رو مشکی کنیم - تصویر 2

گزینه System Default در تنظیمات دارک مود چیست؟

احتمالا شما هم در زمان فعال یا غیرفعال کردن حالت دارک مود، با گزینه System Default رو به رو شدید و این سوال برای شما پیش آمد که کارایی این گزینه چیست؟!

امروزه تقریبا همه گوشی ها، خودشان هم حالت دارک مود دارند؛ یعنی از طریق تنظیمات خود گوشی، میتوانید حالت دارک مود را برای کل گوشی خودتان، فعال کنید.

در صورت فعال بودن گزینه System Default در اینستاگرام، اینستاگرام از تنظیمات گوشی شما پیروی میکند که یعنی اگر حالت دارک مود را از تنظیمات گوشی فعال کنید، برای اینستاگرام هم به صورت خودکار، فعال میشود.

اگر قصد شما از فعالیت در اینستاگرام افزایش تعداد دنبال کنندگان اکانت تان است میتوانید با خرید فالوور اینستاگرام در مدت زمان کوتاهی یک اکانت با تعداد فالوور بالا داشته باشید.

معرفی حالت Dark Mode

دارک مود یا Dark Mode همانطور که از اسم آن هم مشخص است، یک حالتی است که کلیه گزینه ها و پس زمینه آن نرم افزار را به شکل مشکی یا همان دارک تبدیل میکند.

در حالت عادی، معمولا پس زمینه در رنگ روشن (معمولا سفید) و نوشته ها هم در رنگ مشکی هستند؛ ولی در حالت Dark Mode اینطور نیست و پس زمینه به رنگ مشکی و نوشته ها هم به رنگ روشن (معمولا سفید) هستند.

چطور تم اینستاگرام رو مشکی کنیم - تصویر 3

مزایای استفاده از حالت Dark Mode

باید بدانید که دارک مود، صرفا یک تم ساده برای نرم افزارها نیست و اینطور نبوده که شرکت ها به دلیل زیبایی که این تم دارد، آن را به نرم افزار خودشان اضافه کرده باشند. هرچند که قطعا زیبایی خاص خودش را دارد؛ ولی یک دلیل علمی و پزشکی هم در پشت ایجاد این تم نهفته است.

کارشناسان طی تحقیقات خودشان، متوجه شدند که مشاهده یا خوانده یک متن روشن بر روی یک پس زمینه تیره میتواند سالم تر و بهتر از خواندن یک متن تیره بر روی پس زمینه روشن باشد که یعنی فشار کمتری بر روی چشمان شما ایجاد میشود.

جمع بندی

دارک مود به دلیل زیبایی منحصربفردش، طرفداران زیادی دارد که شاید شما هم در گوشی اطرافیان خودتان مشاهده کرده باشید که تم دارک مود را در اینستاگرام خودشان فعال کردند.

در این پست سعی کردیم تا ببینیم که چطور تم اینستاگرام رو مشکی کنیم. اگر هر سوالی درباره این مقاله داشتید، میتوانید از قسمت کامنتها برای ما ارسال کنید.

ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه