عکس پربازدید از تولد ۴۱ سالگی «خرم‌ سلطان»

مریم اوزرلی، بازیگر مشهور ترک‌تبار اهل آلمان که بیشتر با بازی در نقش خرم‌سلطان در سریال «حریم سلطان» شناخته می‌شود، به تازگی عکس جدیدی را به مناسبت تولد ۴۱ سالگی‌اش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

 

 

 

 

 

بیوگرافی مریم اوزرلی بازیگر خرم سلطان

مریم اوزرلی متولد ۱۲ اوت ۱۹۸۳ در آلمان، دانش‌آموخته رشته بازیگری از موسسه Schauspiel Studio Frese در هامبورگ آلمان است. او از رابطه عاشقانه اش یک دختر دارد و در ایران به عنوان بازیگر خرم سلطان شهرت دارد. قد او ۱۷۳ سانتیمتر است.

 

 

خانواده مریم اوزرلی

پدر مریم اوزرلی از مهاجران ترک و مادرش آلمانی است. وی دو برادر و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد. خواهرش جانان، موسیقی جاز می نوازد. مریم اوزرلی به زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط است.

 

 

شروع فعالیت مریم اوزرلی

مریم اوزرلی از ۱۷ سالگی در یک موسسه هنری در آلمان دوره های بازیگری را گذراند و نقش های متعددی را با گروه این آموزشگاه بازی کرد. او در بخش تولیدات شبکه های آلمانی در چندین قسمت ایفای نقش کرد.

 

 

از اولین تجربه تا کشف استعداد

بازیگری حرفه ای مریم اوزرلی با فیلم کوتاه Menage Trois در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. در سال ۲۰۱۰ پس از جستجوی ۸ ماهه برای پیدا کردن بهترین بازیگر نقش مکمل در حریم سلطان توسط میرال اوکای، فیلمنامه‌نویس فیلم کشف شد. او از آلمان برای بازی در ترکیه به استانبول آمد و دو سال در هتل زندگی کرد.

 

 

شهرت با حریم سلطان

بازی موفق مریم اوزرلی در سریال حریم سلطان با ۴۰۰ میلیون تماشگر در هفته او را به شهرت عجیبی در خاورمیانه رساند. او برای بازی در این سریال پروانه طلایی بهترین بازیگر را برد. اوزرلی از قسمت ۱۰۳ به بعد از این سریال به دلیل بارداری کناره‌گیری و نقش خرم سلطان را به وحیده پرچین واگذار کرد.

 

 

ازدواج مریم اوزرلی

مریم اوزرلی رابطه عاشقانه خود را با can ateş شروع کرده بود که بعد از مدتی این رابطه به دلیل خیانت نامزدش بهم خورد. مریم اوزرلی اعلام کرد کهه باردار است و تصمیم دارد فرزندش را نگه دارد. او در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۴ دختری به نام لارا را بدنیا آورد.

 

 

عمل زیبایی مریم اوزرلی

بر اساس گزارشات مجلات خبری ترکیه، مریم اوزلی به دلیل تزریق بیش از حد استاندارد ژل به لبها و بوتاکس به جاهای مختلف پوست صورتش به این شکل درآمده است. تغییر چهره این چهره سینما و تلویزیون ترکیه در مراسم ۷۱مین جشنواره فیلم کن در فرانسه سوژه دوربین ها شد.

 

 

فعالیت در انواع ورزش

از ورزش‌ های مورد علاقه مریم، یوگا، پیلاتس و شنا را می‌ توان نام برد. او دوست ندارد که همیشه یک ورزش ثابت و تکراری انجام دهد. به همین دلیل، ۲ روز در هفته به یوگا، ۲ روز پیلاتس و ۲ روز را به شنا اختصاص می‌ دهد.

 

 

رژیم لاغری

مریم اوزرلی درباره رژیم غذایی اش گفته است:

وعده‌های غذایی من شامل ۵ وعده کوچک به همراه روزانه ۱۰ لیوان آب است. تقریباً تمامی غذاهایم را بدون نمک یا با نمک خیلی کم می‌ خورم.

 

 

ثروت مریم اوزرلی

ثروت مریم اوزرلی حدود ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. وی به انتخاب لیست جهانی CB150، به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده است.

اینستاگرام مریم اوزرلی

مریم اوزرلی با آیدی meryemuzerlimeryem در اینستاگرام فعالیت دارد. مریم حدود ۷ میلیون دنبال‌کننده دارد و تصاویری از فعالیت ها و زندگی شخصی و علاقه‌مندی های خود را به اشتراک گذاشته است.

 

منبع: روزیاتو
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه