زیباترین گزارشگر آب و هوای جهان را بشناسید/ عکس

جانت گارسیا، دختر زیبای ۳۳ ساله مکزیکی که به عنوان جذاب‌ترین گزارشگر آب و هوای جهان شناخته می‌شود، با انتشار پستی در اینستاگرام، از تحقق رویای خود در خرید یک واحد آپارتمانی لوکس در منهتن نیویورک خبر داد.

جانت گارسیا، متولد مکزیک، از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ به عنوان گزارشگر آب و هوا در شبکه تلویزیونی تله‌ویسا مونترِی در کشور مکزیک مشغول به کار بود. حضور جذاب و چهره زیبای وی در گزارش‌های آب و هوایی، موجب محبوبیت گسترده او در شبکه‌های اجتماعی شد.

 

 

پس از ترک این شغل تلویزیونی، گارسیا به عنوان مربی تناسب اندام مشغول شد و یک اپلیکیشن ورزشی موسوم به «فیت‌پلن» را راه‌اندازی کرد.

او با انتشار محتوای جذاب، توانست پایگاه هواداران میلیونی خود را حفظ کرده و توسعه دهد.

این ستاره اینستاگرامی مکزیکی همواره ادعاهای مربوط به جراحی های زیبایی را انکار کرده و اصرار دارد که اندام زیبایش حاصل سال‌ها تمرین و فعالیت بدنی است.

این چهره محبوب، اکنون با داشتن بیش از ۱۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، موفق به خرید یک آپارتمان در منهتن شده است.

گارسیا که سه سال پیش با هدف تحقق رویای زندگی در شهر رویاها، نیویورک را برای اقامت برگزید، در پست اخیر خود نوشت: «امروز می‌توانم بگویم که انضباط همه چیز را برایم رقم زده است. من تنها یک دختر کوچک از شهرک سانتیاگو بودم که آرزوی زندگی در شهر بزرگ را در سر می‌پروراند… و حالا در شهر رویاها سرمایه‌گذاری کرده‌ام.»

این مدل و بازیگر، در ادامه پست خود از هوادارانش به خاطر نقش حیاتی که در تحقق رویایش داشته‌اند، قدردانی کرد و افزود: «بدون شما این امکان‌پذیر نبود! بسیار سپاسگزارم.»

علاقه‌مندان این چهره جذاب، اکنون ماهانه ۲۰ دلار برای دسترسی به محتوای اونلی‌فنز وی می‌پردازند.

او با خرید آپارتمانی لوکس در یکی از برج‌های بلند منهتن که منظره رودخانه ایست و پل تاریخی منهتن را در چشم انداز خود دارد، موفقیت خود را جشن گرفت.

منبع: روزیاتو
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه