ماجرای ضرب‌وشتم بانوی ایرانی توسط ۳خانم افغان

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در رابطه با درگیری چند خانم اتباع با یک خانم ایرانی گفت: دو نفر زن ضارب که از اتباع بیگانه بودند بازداشت شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، در رابطه با انتشار ویدیویی در فضای مجازی با عنوان «ضرب‌وشتم بانوی ایرانی توسط سه خانم اتباع افغانی» در فرودسیه شهریار اظهار کرد: شب گذشته حسب تماس با مرکز فوریت‌های پلیس، درگیری چند خانم در یکی از پارک‌های فردوسیه اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: آثار ضرب‌وشتم بر صورت یکی از خانم‌ها مشهود بود که طبق تحقیقات انجام شده و برابر دستور قضایی، دو نفر خانم ضارب که از اتباع بیگانه بودند بازداشت شدند.

گفتنی است، این درگیری بر سر بازی کودکان با وسایل بازی پارک رخ داده و بعد از تماس مردم، پلیس در محل حاضر شده است.

طرح استرداد اتباع غیرمجاز در دستور کار

اسکندر مومنی وزیر کشور در رابطه با ساماندهی اتباع خارجی گفته است که نخستین گام در این زمینه، اخراج اتباع غیرقانونی و بدون مجوز است و در همین زمینه یک دستور جامع در حال تدوین است و به زودی اجرایی می‌شود.

همچنین سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در همین رابطه تاکید کرده است که تلاش داریم تا پایان امسال عدد قابل توجهی از اتباع غیرمجاز خارجی که حضور آنها غیرقانونی است و نمی‌توانند در کشور حضور داشته باشند را از کشور طرد کنیم.

 

منبع: فارس
ارسال به دیگران :

نظر شما

تازه